Verkoop méér, met een klantgericht team

12-04-2013

Dit weekend begint de lente écht. En daarmee ook het seizoen voor uw zaak. Trap af met een leuke training voor het hele team, in uw winkel! Bike Totaal Wolters uit Klarenbeek en Zutphen trainde de omgang met klanten. Doordat u BKS-premie krijgt kost deze training u niet veel. En het levert u zeker veel op!
 

Elke klant is anders. Daarom moet elke klant op een andere manier geholpen worden. Iedereen in uw team kan de omgang met uw klanten verbeteren. U zult merken dat de klanttevredenheid daardoor stijgt, en daarmee ook uw omzet.
 

Met de training van 2 avonden, in uw winkel oefent het hele team om klantcontact prettig te laten verlopen. Verkooptechnieken worden aangescherpt. Dat is ook nuttig voor het zelfvertrouwen van het werkplaatspersoneel. Bijverkoop komt aan de orde, zodat zij bijvoorbeeld een klant kunnen wijzen op een versleten achterband terwijl hij alleen kwam om zijn versnellingen te laten repareren.
 

Onze trainer komt 2 avonden naar uw winkel en hij geeft de training vol enthousiasme. Bike Totaal Wolters uit Klarenbeek en Zutphen maakte er gezellige avonden van, door eerst met elkaar te eten.
 

De voordelen op een rijtje:

  • teambuilding
  • betere verkoopresultaten
  • meer bijverkoop in de werkplaats
  • medewerkers werken aan hun eigen ontwikkeling
  • meer zelfvertrouwen en plezier in het klantcontact
     

Wilt u dit ook wel? Mail dan naar info@tweewieleracademy of bel Yvo van Rotterdam 06 5432 1836. We doen u graag een vrijblijvend aanbod.

 

 

Aanmelden voor de nieuwsbrief?

E-mail: 
Fiets:
Scooter:
Motor:
Allen:

scheidingslijn

Tweewieler Academy | Tel: 030-608 79 31 | info@tweewieleracademy.nl | DisclaimerTwitter iconFacebook icon