Coachend leidinggeven

Leer hoe u het beste team samenstelt met gemotiveerde, enthousiaste en betrokken medewerkers. Van leiden naar begeleiden. Lees snel verder!

{{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPrice - basketProduct.Product.ProductPrice.SubsidyTotal | euroPrice(0) }}* {{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPriceWithoutDiscount | euroPrice(0) }}

Wanneer wil je beginnen?

In de winkelwagen
Wil je iets vragen?

Neem dan contact op met Jolanda, onze trainingsspecialist of bel naar 030-6087931.

* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.

Trainingsinformatie

Waarom de training coachend leidinggeven?

Veel ondernemers (of bedrijfsleiders) in de branche zijn in de loop der jaren gegroeid van éénmanszaak naar een bedrijf met meerdere medewerkers. Hoe neemt u medewerkers mee in de koers van het bedrijf? En hoe kunt u het beste leidinggeven aan uw medewerkers? Deze training geeft handvatten om bijvoorbeeld gesprekscyclussen op te bouwen over de ontwikkeling van uw team en medewerkers om zo het maximale uit uw personeel te halen. Het resultaat: gemotiveerde, enthousiaste en betrokken personeel.

Onder andere door de seizoensinvloeden is ook het team continue in beweging. Vaak is het ieder jaar een komen en gaan van personeel. Hoe zorgt u dat u het juiste team samenstelt? Ook dat komt aan bod tijdens deze praktijkgerichte 2-daagse training.

Hoe is de training opgebouwd?

Voor deze training komt u twee dagen naar één van onze locaties. De praktijkgerichte training is direct toepasbaar in de praktijk.

Dag 1 staat in het teken van ‘people management’. We gaan in op het aansturen van het individu en behandelen de volgende onderwerpen:

  • Situationeel leiderschap
  • Motiveren en coachen
  • Gesprekscyclus

Op dag twee behandelen we de aansturing van het team. Hoe is uw rol als teamleider en wat komt daarbij kijken? We behandelen de volgende onderwerpen:

  • Teambuilding
  • Groepsdynamiek
  • Verandermanagement
  • Besluitvorming en acties

Wat leer ik tijdens de training?

Tijdens deze training krijgt u handvatten om succesvol te ondernemen in een veranderende markt.

  • U leert hoe uw bedrijfsvoering er op dit moment uit ziet en hoe u deze kunt aanpassen naar de huidige situatie
  • U leert hoe u medewerkers kunt begeleiden om klantgericht te verkopen
  • We gaan aan de slag met verandermanagement. Hoe borgt u kennis en verandering in uw bedrijf?
  • U leert verschillende manieren van leidinggeven. Van re-actief naar pro-actief
  • U leert hoe u gesprekscyclussen kunt opbouwen en positieve feedback geven
  • U leert uw het team optimaal inzet en balans aanbrengt in het behalen van doelen en hoe u een goede werkgever wordt. Van leiden naar begeleiden van uw medewerkers
  • U leert het verloop en verzuim te reduceren. Hoe pakt u dit precies aan?

Voor wie is de training geschikt?

Deze training is leerzaam voor ondernemers, filiaalmanagers, bedrijfsleiders en werkplaatschefs binnen het tweewielerbedrijf. Ook is deze training geschikt voor werknemers die door willen groeien naar een leidinggevende functie.

Goed werkgeverschap staat tijdens deze training centraal. Wilt u een commerciële training volgen over het verhogen van uw rendement? Bekijk dan de trainingen Werkplaatsrendement of Verkopen: van product- naar klantgericht.

Kenmerken

Data en locaties

Op dit moment zijn er geen trainingen beschikbaar.

Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?

Registreer dan je belangstelling. We houden je dan per e-mail op de hoogte van nieuwe data.

Mail bij nieuwe data

Kosten

  • {{ priceDetail.Name }} {{ priceDetail.Amount | euroPrice }}
  • OOMT-bijdrage {{ -subsidyTotal | euroPrice }}
  • Subtotaal {{ subTotal | euroPrice }}
  • btw (21%) {{ vatTotal | euroPrice }}
  • Totaal (incl.btw) {{ total | euroPrice }}

Toelichting OOMT-bijdrage

OOMT vindt talentontwikkeling van vakmensen in de mobiliteitsbranche belangrijk. Wanneer jouw bedrijf bij OOMT is aangesloten, draagt OOMT bij in de trainingskosten voor deze training.

Klantbeoordeling

Gemiddelde beoordeling {{ product.Name }}

Interessant voor u

Werkplaatsrendement

In het tweewielerbedrijf neemt de werkplaats/serviceafdeling een belangrijke plaats in! Na deze training verhoogt u het rendement van uw bedrijf en creëert u betrokkenheid en verantwoordelijkheid bij uw team.

Verkopen: van product- naar klantgericht

Omgaan met klanten in het tweewielerbedrijf nieuwe stijl. Van Klant naar fan! Leer praktische vaardigheden passend bij de veranderende consument.